Promocja firm odbywa się w dużej mierze w internecie. Działania te uzależnione są od zachowań klientów, ich potrzeb i nawyków. Istotną rolę odgrywa również konkurencja oraz algorytmy wyszukiwarek, zmieniające się z roku na rok. W dobie rosnących wymagań klientów ciężko jest znaleźć rozwiązanie, które zapewni firmom nowych klientów i zwiększy sprzedaż. W odpowiedzi na to powstała agencja SXO, w której zakres usług wchodzi skuteczne pozycjonowanie stron i dbanie o wysoką konwersję. Co warto o niej wiedzieć?

Usługi pozycjonowania stron

Obecność witryny na pierwszych stronach wyszukiwarki Google to pierwszy etap pozyskiwania klientów. Agencja SEO zajmuje się więc dopracowywaniem strony pod roboty Google. Dobiera słowa kluczowe czy przeprowadza audyty stron, na których wskazuje przestrzenie do poprawy. Analizuje również konkurencję oraz buduje autorytet witryny na podstawie wartościowych i różnorodnych odnośników zewnętrznych.

To jednak nie wszystko. Agencja świadczy usługi pozycjonowania lokalnego. Pozycjonowanie Warszawa czy innych miast stanowi kluczową rolę w promocji mniejszych firm, u których zakres działania ogranicza się jedynie do konkretnego miasta i jego okolicy.

UX, czyli doświadczenia użytkownika

Pozycjonowanie to jednak tylko jedna z usług agencji SXO. Oprócz tego zajmuje się ona projektowaniem strony w taki sposób, aby była ona przyjazna użytkownikowi. UX to dziedzina, która skupia się na budowaniu pozytywnych doświadczeń klienta ze stroną internetową czy sklepem. Osoby odpowiedzialne za UX dbają, aby witryny były intuicyjne i czytelne w obsłudze oraz działały tak, jak użytkownik od nich oczekuje. sxo.pl/pozycjonowanie-shoper/

Dzięki temu klient jest zawsze na pierwszym miejscu. Bierze się pod uwagę jego zdanie, przeprowadza się testy lub bada zachowania na podstawie tzw. map cieplnych. Umiejscowienie przycisków zależne jest od nawyków odbiorców, podobnie ich kolorystyka czy wielkość i rodzaj czcionek. Tak stworzone doświadczenia przyczyniają się do wydłużenia czasu przebywania na stronie i mocno wspierają pozycjonowanie, wpływając korzystnie na konwersje.